välkommen hem kära jacka -

vadfan händer tänker jag dåå! chillar runt lite på fb å snackar med några å helt plötsligt dör facebook? aaja, får väl bara skaffa mig ett liv helt enkelt ;)

börjar 8:30 imorgon så måste gå upp kl 6 för å hinna duscha, fixa mig osv. bussarna går inte alltid så jävla syncat till jag börjar, så får bli sånna tidiga mornar. Gjorde chokladbollar med Jenny innan, så sitter å gnager lite på dom, är sjukt jävla mätt, men måste ju äta upp de fyra jag tog till mig haha! gjorde även oboykaffe, bra nu innan jag ska sova ;)

HÄMTADE UT MIN NYA JACKA INNAN MED!!!!


                                Christian Amby – One More Time feat. Grace - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0