SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN -

Gillar du korv?
- hmm.. ja, beror väl ifs på vad för korv ;)

Hur många sockar har du?
- 1 par, kör på samma hela tiden

Hur ofta skänker du pengar till pandor?
- de är väl lite dåligt med de just nu, men annars är de 1 gång i månaden.

Hur ofta är du med Rebecka?
- är väl med henne alltför ofta! nä men inte så ofta nu längre när vi inte går i samma skola osv, men nästan varje helg.

Känner du dig smartare när du är med henne?
- Absolut, kan inte tänka mig någon som inte gör de? haha skämt å sido

Hur ofta skänker du pengar till Fattiga skalbaggar?
- Hänvisar till svaret ovan, dvs samtidigt som jag skänker pengar till pandor.

vilken är din favoritfärg?
- Blå, Svart

när får du din vinterjacka?
- Kan väl tänka mig att den kommer någongång denna veckan!

vilken är din favoritårstid?
- Sommar helt klart, gillar dock vintern med eftersom de är mörkt och mysigt på kvällarna

gillar du coca-cola, fanta eller sprite mest? om du inte gillar någon av dem mest, vilken är din favoritläsk då?
- Gillar nog sprite mest, fast inte mest utav alla olika läsker. de är la typ päronsoda eller något sånt :D

visst är du nykterist och vegetarian, jag har hört det. rebecka har sagt det till mig. ljuger hon? för jag har sett dig äta kött i vinsås....
- Absolut, absolut! skulle aldrig tänka mig att förtära varken alkohol eller äta ett oskyldigt djur. nejnej, de har du inte alls :@

vilken är din favoritsång?
- Hejdå sången - Nalle har ett stort blått hus.

jag vet att du skrev att du inte intresserar dig för mode men vill ändå veta vilket ditt favoritmärke är och ditt favoritplagg.
- Eh har väl inte direkt något favoritmärke.. köper kläder jag tycker är snygga å skiter helt ärligt i vad det är för märke. skulle dock ALDRIG få för mig å köpa ett OddMolly plagg.. inte alls min stil! Mitt favoritplagg.. fattar inte vad som menas med den frågan.. ahaaa nu fattar jag, de varierar, har inte direkt något!

och sen vill jag gärna vet hur ofta du rensar dina öron!
- helt ärligt så gjorde jag de precis haha! men ganska ofta ;)

Och den sista frågan varför tycker du att tine är bäst?
- Kan inte förklara, folk skulle ändå inte förstå..

Vad har du för storlek på kläder?
- på överdelar har jag xs-s, underdelar xs, jeans däremot vet jag inte, varierar beroende på märke osv.

Hur många har du haft sex med?
- ojojoj personligfråga vaaaa, tänker nog inte svara på den ;)

Vad är din favorit drink?
- åååh, snowball haha! drack den i Cypern förra året å den va faktiskt god!

hör av dig till mig?
- absolut, ge mig ditt nummer bara!

Vad tycker du om Olivia Lindén, bäst eller hur?
- kan väl inte svara något annat..? haha ;)

Vad gillar du mest för musik?
- oj, gillar all möjlig musik! house, rnb, hiphop, pop osvosv

Favvo affär?
- hm, gillar ofta VILAs kläder, bra priser och fina kläder

Om du va tvungen att välja skulle du helst bli slickad i stjärten av en giraff eller suga en elefants pillevink?
- Skulle nog välja att bli slickad i "stjärten" av en giraff ;)

Hur mycket älskar du mig?
- För mycket!

När insåg du att du va kär i mig?
- De va väl vid först ögonkastet

Vem kommer du bäst överens med i din klass? (hoppas på det bästa.)
- Inte Amanda Wennersten iallafall!

Gillar du tacos?
- Avgudar det!

Hur många gånger i veckan onanerar du?
- minst 17gånger.

varför ritar du alltid glasstrutar i alla böcker i skolan??
- Åh de ska jag berätta för dig. historian bakom glasstrutarna började med en ganska omogen tjej som tyckte snoppar var väldigt fascinerande så hon ritade några, sen blev hon rädd att läraren skulle se att hon va så in to snoppar så hon gjorde om dem till glasstrutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0