Klickat hem ny jackkkaa -

heeej, vaknade precis och är skittrött verkligen.. igår beställde jag hem en jacka som jag ska lägga upp bild på senare i detta inlägget. Har egentligen träning idag men har läxor och känner mig inte helt bra så vill inte riskera att bli sjuk.

Imorgon har jag kort dag i skolan, två lektioner bara. känns ganska skönt! vad som händer efter skolan vet jag inte, tror jag bara ska ta de lugnt. på lördag så är jag ganska öppen för förslag, bara att höra av sig till mig för behöver något å göra!



får se hur den är i verkligheten, men antar att jag kommer behålla den. puss på er!


Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Vilken snygg jacka. :)

2012-09-11 @ 20:51:43
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: carro

Grymt snygg och lagom tight jacka! Vart är den ifrån? Och hur mycket kostar den? :) Uppskattar verkligen svar!

Svar: Hej, jag köpte den från Nelly.com, den kostar 1395:- :)
Sandra Eriksson

2012-09-12 @ 17:48:06
URL: http://olsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0