Streama film, serier osv -

ahtja! har kommit till ett slut på alla serier jag börjat följa.. så idag letade jag upp ny serie och det slutade med att jag nu kollat två avsnitt av 90210.

Har kollat på ett antal serier på sidan swefilmer, finns ganska många serier och även filmer där, dock är de kanske inte världens bästa kvalitee alltid, men vafan, om man inte orkar ladda ner eller helt enkelt inte får så är de ett bra alternativ. är gratis och med svensktext. puss på er!




Bra att jag inte ser trött ut ;)                                                                                
                                                                                         klicka på gilla här nedanför!! :D


Kommentarer
Postat av: linah

snygg!

2012-09-18 @ 01:13:45
URL: http://linaheve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0