16 sanningar -

jag är heeeelt ointresserad av mode

jag älskar musik

piercingar och tatueringar på killar är gryyyymt hett

jag gillar bananer, de som är hårda

hundar är läskiga

jag har sömnproblem

min kompis och jag vill prova weed hahah!

jag ser upp väldigt mycket till min bror

jag hatar folk som ljuger

kakor är nästan de bästa som finns

jag saknar min bitch som jag aldrig träffar längre

jag har svårt för att bestämma mig

katter är söta, jag gillar dom hihi

thaimat och kinamat är vidrigt, hur kommer jag klara mig i Thailand..?

ÄLSKAR att ha på mig mycket smink

jag hatar ost, all ost!



Kommentarer
Postat av: amaanda

weed och hårda bananer <3

2012-09-05 @ 08:17:49
URL: http://amaandamadelaine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0