10 sanningar -

mat är de bästa som finns, hade inte kunnat leva utan de hehehe skämt å sido. jag vill ha massa konstiga husdjur typ.. ekorre, iller, akvariefisk (askul), möss, pratade fåglar, björn, leopard, apa osvosv. mitt liv går ut på att sova, jag är alldeles för lat för att träna trots att jag borde.. jag älskar att vara ensam hemma, när på dygnet spelar ingen roll. jag klarar inte av att ha de helt tyst, måste ha på musik, tvn eller något annat hela tiden när jag är hemma.

min katt är fan skön, hon är lixom flera djur i ett, ibland häst, andra gånger gris, hund, elefant och massa andra djur, katten har fan talang! jag vill kunna skjuta med pilbåge, som Katniss i hunger games, grymt coolt! jag har alltid varit duktig på att spara pengar fram tills i sommar, herregud vad jag slängt bort pengar :o Jag skäms nästan aldrig för något jag gör och jag är oftast väldigt social och pratar mer om mig än jag borde hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0