stackars min telefon.. -

hahah allt är så jävla skrattretande just nu.. skulle byta skärm till telefonen idag och när han som skulle fixa de hade tagit loss allting på framsidan å skulle sätta på en ny osv, så insåg han att det inte fanns någon svart framsida kvar... så han erbjöd en annan framsida sålänge, en som var sönder, men som faktiskt tål vatten som inte min gjorde eftersom jag tappat glas. iallafall så gjorde han de, och nu funkar inte min kamera på framsidan!!!!!! men ett stort plus är att min ljud av/på knapp på sidan fungerar nu och telefonen vibrerar inte bara man tar på den längre! men aja, bara att vänta till nästa vecka!

nu ska jag plugga, puss på er!!


Alesso – Years - Vocal Extended Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0