ny bikini -

heeeeej,har legat lågt med bloggningen ett tag nu eftersom jag haft mycket å göra i skolan och då inte gjort något speciellt intressant. fick dock hem min bikini igår å underdelen satt som en smäck, överdelen va liiiite för liten, men de funkar nog ändå, va egentligen underdel jag va ute efter, så de gör inte så mycket!

somnade kl 18 å vaknade nu, lär ju inte kunna sova inatt haha, inte för att de gör så mycket, ska nog faktiskt vara hemma imon. hade behövt vara hemma både i måndags å tisdags med men hade missat så mycket då + att vi bara har 2 lektioner imon. men får la se hur jag gör.

nu ska jag kolla på Svenska HollywoodFruar, puss!



Kommentarer
Postat av: Petra

Åååå Svenska Hollywood fruar är bäst :D

2012-10-24 @ 08:04:14
URL: http://www.petranordqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0