fuck my life -

jag orkar inte mitt liiiiiiiiiv, somnade kl 2 inatt å vaknade kl 6 av sjuka hostattackerna, dum som jag är går jag till skolan med hosta å ont i halsen, gör allting för å smitta mina klasskompisar <3 <3 <3, iallafall, slutade 4 och märkte när jag kom hem att jag inte tagit med mig naturkunskapsboken hem som jag förövrigt har prov i imorgon.. så pappa körde in mig till stan och väl framme va ju förfan alla dörrar låsta, så fick vänta tills någon kom ut. den första som öppnade var en lärare som jag även bad om att hålla uppe dörren, gjorde hon de då!?!?!?! NÄ, sen kom en trevlig man ut som öppnade åt mig, pusss på dig 3<3 <3 < 3skoja.. är övertrött, hungrig å trött igen. hörs av senare om jag har tid, har massa plugg, puss på er med!


no picture hohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0