tisdag-onsdag -

heeeej, igår slutade jag sent å åkte direkt hem till stephan å va där en stund, sen skjutsade hans kompis hem oss till mig så sov vi här.

hade bara en lektion idag som va matteprov, gick la inte direkt jättebra. men de löser väl sig! gick ner till stan med amanda efteråt eftersom jag hade tid hos tandläkaren å sen lunchade vi på mignon! mys!

blev hemkörd av mormor eftersom jag va tvungen att ha min dator för å bli klar med en hemuppgift innan kl 1 som jag blev hohoho. gotttttttt. nu blir de en riktig chilldag resten av dagen. puss!




Kommentarer
Postat av: stephan

ily!

Svar: i love you too <3
Sandra Eriksson

2012-11-14 @ 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0