sol sol sol & ett långt inlägg på det -

känner att det blivit lite väl mycket sol för mig. har solfrossa och mår inte alls bra. Har iallafall varit i stan en stund efter skolan och klippte mig. Fick även nytt shampoo och balsam från Nashi argan av mamma + en body lotion. sånt som behövs haha :)

För er som undrar vad en shampoo flaska kostar som innehåller 500ml, så går den på 325 kr och likaså gör balsamet/conditionern. jag köpte de mindre flaskorna förra gången och de höll inte så länge, men de kostar 189kr om jag inte minns fel, vilket är ett betydligt bättre pris om man inte vill lägga för mycket på det utan att provat på de.


nu ska jag ta det lugnt och ska även hoppa över träningen idag. Hade match igår och sträckte hela ryggen så har haft en ganska jobbig dag idag med sträckt rygg, solfrossa och huvudvärk osv. Får hoppas på en bättre morgondag som ska spenderas i skolan och senare på dagen med Tine. Gillar att vi tagit upp kontakten nu på senaste! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0