Första doppet -

Hejsan! bestämde i skolan idag att jag och 3st till skulle bada idag. egentligen var det nog fler som hade bestämt de också men de va iallafall vi 4 som drog ner till stranden. började med att jag mötte upp oscar ohså körde vi å hämtade rebecka, påvägen tillbaka mötte vi upp Elis ohså drog vi ner till havet. När vi väl kom ner dit började de åska som fan! så vi sa att vi bara skulle hoppa i snabbt för att sen dra, så vi alla doppade oss å sen bytte vi om. Eftersom ingen av oss hade något å göra tänkte vi att vi skulle dra till campingen för att köpa glass, men tro fan att dom hade stängt under ett antal timmar där!!!

jaja, rebecka följde med mig hem i väntan på att hennes pojkvän var tillgänglig så vi åt å kollade på vampire diaries, men båda somnade så har sovit i lite mer än 2h nu. gott. har precis följt rebecka till hennes pojk å nu ska jag äta. pusss!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0