Dålig uppdatering -

Sorry för ingen uppdatering idag, har helt enkelt inte haft något speciellt att skriva om. har sovit, varit trött och sovit lite mer idag. vaknade faktiskt för 20min sen, hur ska detta gå?

På fredag åker min pojkvän utomlands å det kommer bli tråkigt å tomt utan honom, hinner inte ens träffa honom innan han åker. Känns sådär faktiskt.. Jag har iallafall bestämt att han ska sova hos mig dagen han kommer hem, men vet inte hur det blir med det ;)

På tal om min pojkvän, både han och min bror ska ta studenten i år, samma dag å allting. vet inte hur jag ska göra, vill va med på båda studenterna med vettefan.. dessutom ska båda till krogen på kvällen så ah... har ett litet dilemma där. sen även, VAD SKA MAN KÖPA I STUDENTPRESENT?!

Nu ska jag försöka somna om, vi hörs imorgon. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0