Lunch med Amaanda -

Hej! Dagen började med att jag och Rebecka fixade oss, eller ah, jag fixade mig och Rebecka kollade på Trassel haha! vid 1 åkte jag och Amaanda in till stan för att luncha, hjälpa Amaanda att hitta present till en kompis och lite shopping. Blev inte så mycket shopping för min del dock, hade redan kollat alla affärer bara några dagar innan så hittade inget speciellt jag ville ha. blev dock 3 par trosor. älskar att köpa trosor! Riktigt mysig dag, Amaanda kom hem från Turkiet inatt så var längesedan vi sågs så vi hade ganska mycket att prata om. 

När jag hade kommit hem smsade Rebecka mig och ville komma hit en stund innan hennes buss gick. så vi låg i sängen och läste båda två haha, sociala! 

Om cirka 45 min börjar Em-finalen!!! dock inget lag jag hoppats på, men får väl kolla finalen ändå! puss på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0