Planer för imorgon -

hejsan! hade väl egentligen planer för idag men har inte återhämtat mig från Danmark ännu vilket är asjobbigt. skulle egentligen iväg och hälsa på min mormor och morfar innan men somnade så får hälsa på dom någon annan dag. ikväll hade jag också planer, men får väl se hur de blir med de! 

Imorgon ska nog jag och Amaanda till Stan för att luncha och sola. var ett tag sen jag solade så kände mig nästan tvungen. Har skrapat i min häl i vår trappa så den är helt förstörd så kan inte träna vilket är tråkigt eftersom jag fått upp min kondition.. kan inte ens gå i vanliga skor :o

jaja, här får ni en bild på en trött Sandra från Danmark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0