Första skoldagen -

okeej, efter den långa tråkiga dagen i skolan drog jag, Elin och Cassandra ner till stan för att luncha lite. kom hem från stan vid 3 å då drog jag till Filippa och Linnea, där även Amaanda va. saknar verkligen att gå med några gamla klasskompisar! folk som faktiskt pratar hahah.. 

jaja, får väl se hur detta fortsätter. om de inte blir bättre å känns bättre får jag ändra på de! 

Imorgon har jag två lektioner och ska kanske iväg på Veronica Maggio på kvällen med Amaanda och någon mer? haha har ingen aning, Amaanda sa att jag skulle med iallafall haha!



Kommentarer
Postat av: matilda hallberg

det ärrr meeeeej som du ska med med amanda!!!

föresten.... du är söt.

2012-08-22 @ 18:05:36
URL: http://matildahallberg.bloggplatsen.se
Postat av: amaandaäger

Aaaaah det sa hon :D

2012-08-22 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0