Temainlägg -

Har nyss fixat mina naglar och märkte att jag visst hade filat vissa lite snett hehe.. men är inte de jag hade tänkt å skriva faktiskt, så ah.



Dag 03 – Det här får mig att gråta

- Något som får mig att gråta.. jaa du, finns väl ett antal saker såklart.. men speciellt serier eller filmer som är typ.. väldigt lyckliga eller väldigt ledsna.. haha är väl inne i en ganska konstig period just nu som innebär att jag gråter åt filmer osv. haha.. Sen kan de väl vara om jag inte får som jag vill och blir sjukt sur.. hahaha, låter som en bortskämd unge, men det är så!! :o

hehehhehe hejdå. gillar ni mina punkter?........



saknar att vara brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0