Temainlägg -



Dag 17
– Min önskelista


Eh, eftersom jag inte fyller år på ett tag så har jag inte haft en tanke på vad jag önskar mig.. Har väl egentligen de flesta saker jag vill ha.. men om jag hade fyllt år nu hade jag önskat mig en Jofama by Kenza 9 jacka, men eftersom den inte finns i min storlek så hade jag inte kunnat få den endå. Kommer få laptop till hösten och då kommer jag nog inte använda min laptop som jag har nu, så skulle önskat mig en stationär dator eftersom jag spelar ganska många olika spel, som tillexempel league of legends.

Skulle önskat mig:
* presentkort på klädesaffärer
* pengar
* dator
* Jofama by kenza 9
* Kläder
* presentkort på manikyr
* smink

haha, tråkig lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0