Temainlägg -



Dag 16
– Mina vänner

- Mina vänner är roliga, underbara, fina, bäst och allt annat bra. Tänker inte skriva ut namn, de vet redan vilka de är! jag har ett gott tjejgäng i min klass som jag brukar hitta på saker med, vi brukar faktiskt göra saker såsom grilla, ha filmkvällar och massa annat tillsammans. Det blir självklart mer av grillningar på sommaren och även massa bad tillsammans. De flesta bor i samma.. samhälle som jag gör men endel bor i grannsamhällena och det är inte så långt emellan oss så det är ganska lätt att ta sig till varandra. Det är ett stort + att de flesta är samlade på samma ställe. men puss på mina fina vänner, love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0