Temainlägg -



Dag 15 – Detta ångrar jag

-
oj, denna va svår. finns väl många saker jag ångrar. Men jag ångrar att jag har litat på fel personer och verkligen litat på att det jag säger inte ska spridas vidare till andra människor. Det har varit flera gånger jag sagt något som verkligen är jättepersonligt som har spridits till personer jag inte alls litar på och dessutom vet jag att de personerna inte kan hålla tyst. därför är det inte många personer jag litar på längre. Tillit är något som en människa måste förtjäna och något som tar tid att bygga upp.

Kommentarer
Postat av: James Bond, 007

söt dinosaurie!

2012-04-22 @ 20:31:12
URL: http://amaandamadelaine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0