Temainlägg -

Har inte kommit in i duschen än så seg som jag är.. fastnade framför datorn. men ah, passar på att göra ett temainlägg nu då. Det är sjukt svårt faktiskt..





Dag 12 – 3 saker jag ska göra innan årets slut

- Jag ska färga mitt hår brunt, kaos. kommer nog hinna tänka om hehe

- Äta massa godis och bli tjock för att sen träna bort de hehehehe. skoja.. men vet inte. Ha sjukt jävla roligt.

- Vara på någon grym fest i sommar när inte alla bara sitter ner och är sjukt tråkiga..




3 år gamla bilder tror jag de är. eller 2 kanske.. är lite osäker hehe.

Kommentarer
Postat av: M I C K I

jättefin blogg! Lust att följa mig på bloglovin? Följer du mig så följer jag dig!

Såg du hockeyn i kväll och vilka höll du på isf? :D

2012-04-19 @ 21:59:28
URL: http://mickijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0