Temainlägg -



Dag 05
– En ny bild på dig själv och ”10 fakta”

10 fakta

- Jag hatar att ha kort hår, trivs verkligen inte med det :o

- Jag skulle kunna tänka mig att operera något på min kropp

- Jag har haft väldigt mörkt hår, nästan svart faktiskt!

- Nashi Argan äger skiten ur alla andra shampon och hårprodukter, bara så ni vet om ni överväger att inskaffa de!

- Jag är stressad eftersom bigbrother börjar snart.

- Jag älskar pommes och har faktiskt en omgång inne i ugnen nu.. tjockis!!! :D

- Jag älskar att sminka mig och vara sminkad.

- Jag har tre likadana parfymer, och sen två stycken till av samma märke hehe.

- Jag är grymt avundsjuk på Tines ring som hon ska få, dör va snygg!

- Min mamma och pappa betalar allting för mig, får månadspeng men använder inte den egentligen förutom om jag köper typ.. godis eller något om jag är inne i stan själv.


Kommentarer
Postat av: Amaanda

min sötunge! älskar dig flicka lilla! :*

2012-04-12 @ 22:13:48
URL: http://amaandamadelaine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0