Projekt -

Kom hem från skolan för en stund sedan. Hade nationellt prov i spanska. Vi skulle skriva ett brev till en "kompis" som frågade frågor till oss. Vet inte om jag ska vara nöjd över min insats eller inte haha, men skrev iallafall minst 80 ord som va målet.

Jag ska lägga ut dagens temainlägg lite senare, men nu ska jag ta ut mina pommes som jag har satt in i ugnen..

VAD HAR HÄNT MED FACEBOOK?!?!?

& förresten!!! måste berätta en rolig sak!!!! Vi håller på med ett projekt i skolan där man ska skriva en saga eller berättelse i en grupp på tre personer. Vi ska redovisa sagan för skolans 1-2or eller något sånt och vi ska även göra karaktärerna i berättelsen på photoshop/paint och redovisa det med en powerpoint! låter väl awesome?!?! ;)

Kommentarer
Postat av: Amaanda

Hörde att du kom i en grymt bra grupp också!!! :D

2012-04-03 @ 21:34:50
URL: http://amaandamadelaine.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra Rosén

Men jag med!!!! asgrymt, vem va din källa? ;);)

2012-04-03 @ 22:23:47
URL: http://sandraerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0