Nytt tema -

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Dig och dina vänner i bilder
Dag 03 – Det här får mig att gråta
Dag 04 – Mina syskon
Dag 05 – En ny bild på dig själv och ”10 fakta”
Dag 06 – Vad är vänskap
Dag 07 – En blogg jag läser varje dag
Dag 08 – 5 sidor som jag ofta är inne på
Dag 09 – Be en vän berätta om dig
Dag 10 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 11 – Högst på kill listan just nu
Dag 12 – 3 saker jag ska göra innan årets slut
Dag 13 – 6 bilder som gör dig glad
Dag 14 – Det här får mig att må bättre
Dag 15 – Detta ångrar jag
Dag 16 – Mina vänner
Dag 17 – Min önskelista
Dag 18 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med..
Dag 19 – Vad är kärlek?
Dag 20 – Det här får mig att gråta
Dag 21 – Det här hade jag på mig idag
Dag 22 – Mina styrkor och svagheter
Dag 23 – Min favoritplats
Dag 24 – Det här saknar jag
Dag 25 – Detta lever jag för
Dag 26 – Det här får mig att må bättre


kanske hoppar över några dagar som är tråkiga och går direkt på morgondagens, men detta börjar inte fören imon eller på måndag. puss!


Tack olivia för temat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0