Långt inlägg -

Hej! kom nyss hem från träningen, därför har det varit dålig uppdatering idag. Kändes väl helt okej på träningen. har dock tappat bollkänslan och en del kondition trots att jag tränat på gym och sprungit osv. funderar faktiskt på att börja igen för att få bra träning som man faktiskt får av fotboll. dessutom är jag sjukt tagg på att följa med till danmark i sommar igen. men vi får se hur de blir!

Nu ska jag duscha. äta och kolla bigbrother från igår så jag kan se dagens avsnitt senare. åh va skönt de känns att ha tränat!!!!

imon ska jag nog in till stan efter skolan och KANSKE senare på kvällen med. Under skoldagen ska vi ha no läxa, vi ska skriva massa saker om sånt vi lärt oss. assvårt, har inte hunnit öva eftersom jag sov innan träningen idag och sen tränade. men vi får väl se hur de blir med det.




Jag idag på träningen!

Kommentarer
Postat av: matilda hallberg

denna bilden är verkligen ASNSYGG på dig <33333333

2012-04-19 @ 21:12:30
URL: http://matildahallberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0