Temainlägg -

Dag 09 – Be en vän berätta om dig


-Hej alla som läser Sandras blogg!

Sandra bad mig skriva dagens temainlägg och berätta om henne.

Jag och Sandra har gått i samma klass i snart 10 år. Vi bor ungefär 200 meter ifrån varandra och har alltid umgåtts, mer eller mindre och i perioder.

Vi har många roliga minnen tillsammans, som till exempel när vi och två till hade ett pyjamasparty tillsammans i tvåan eller trean och bjöd alla tjejerna i klassen eller den gången då vi hade ett våffelcafé tillsammans med några andra.

Sandra är en tjej som är galet rolig, hon kan bjuda på sig själv och ställer verkligen upp för en. Hon är en sådan människa som värdesätter sina vänner. Hon är en bra lyssnare och skulle aldrig svika en genom att berätta vidare något man sagt till henne i förtroende till att det ska stanna hos henne.

En egenskap som jag gillar skarpt hos Sandra är att hon har sina åsikter och dem står hon för. Hon skulle aldrig låta någon hacka ner på hennes åsikt utan hon snackar emot och lyckas alltid få folk på hennes sida. En bra egenskap som gör att jag vet att hon kommer bli en fantastiskt bra och framgångsrik advokat.

Jag och Sandra har inte umgåtts så mycket de senaste åren, men nu i nian har vi kommit varandra mycket närmare än innan och det är en sak som jag är väldigt glad över. Hon är en utav mina bästa vänner och jag vet verkligen vart jag har henne. Hon har en viktig plats i mitt liv och i mitt hjärta.

En vän som Sandra släpper man inte i första taget.


När jag mådde dåligt och hade det jätte jobbigt i höstas så fanns hon där för mig, hon visade det på ett sätt som betydde väldigt mycket för mig. Att veta att hon fanns där när jag behövde prata eller bara vara var så skönt.


Jag älskar den här tjejen, hon är en underbar människa.

 

Två snygga konfirmerade tjejer på oseriöst konfirmationsfoto, Det var inte det här som vi beställde hem, utan tog detta för skojs skull.

 

// Amaanda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0