27 snabba frågor -

1. Vill du ha tillbaka ditt ex? - Det finns en anledning till att det är mitt ex, så nej.
2. Är du singel? - Nej.
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? - Ja.
4. När var sista gången du verkligen skrattat? - För 2h sedan kanske.
5. Vad gör jag just nu? - Kollar film.
6. Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjorde? - Ingen aning.
7. När var sista gången du grät riktigt mycket? - Oj.. vet faktiskt inte.
8. Har du gjort något du verkligen ångrar? - Ja.
9. Hur många personer kan du berätta allt för? - 3st
10. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? - Ja såklart.
11. Favoritfärg? - Ljusblå och svart.
12. Hur ska en pojkvän vara enligt dig? - Han ska vara någon som bryr sig om mig, som kan göra saker för mig och åt mig. Han ska inte falla för grupptryck och vara elak mot mig när vi är bland folk för att vara.. "cool". Han ska inte vara för "på" men inte heller vara tvärtom och "aldrig" vilja träffas eller inte ha tid för mig. Och framförallt, han ska vara snäll mot mig och mot folk i sin omgivning.
13. Person du saknar? - Min pojkvän.
14. Gråter du ofta? - Nae, typ de gånger jag kollar på någon sorglig film ;)
15. Vart bor du? - I Varberg.
16. Vem pratade du med senast? - ;)
17. Röker du? - Neje.
18. Är du kär just nu? - Yes I am :)
19. Vem kan du berätta allt för? - Känns ju lite elakt att välja ut en person. men någon av de 3 som jag skrev där uppe.
20. Hur lång är du? - 165-167 någonting.
21. Vem äger ditt hjärta? - Min kropp hihi.
22. Vem har du mest minnen med? - Tine kanske.. eller Elin.. Vet inte, någon jag känt länge iallafall!
23. Vem älskar du mest? - Alla som älskar mig :D
24. Dricker du? - Jag tror alla behöver göra de ;)
25. Tar du droger? - Nej.
26. Vad står det i mitt senaste sms? - Heller, hehe
27. Skostorlek? - ca 37, det varierar mellan olika skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0