11 månader -

Nyss kollat gårdagens BigBrother avsnitt och sitter just nu och lyssnar på lite go musik. Är fett taggad inför morgondagens "temainlägg", har så sjukt många roliga och minnesvärda upplevelser.

Idag är det 11 månader sen jag och min pojkvän blev tillsammans. tiden har gått så sjukt fort!! Får se om han kommer hit och sover här inatt då haha!

Eh.. är allmänt trött som jag alltid är efter skoldagar.. men idag är det helt sjukt, kunde inte sova inatt så låg och kollade tv till minst 02:30 och gick upp kl 07:00 imorse, kände mig helt död! mina ögon hängde nedanför ansiktet typ haha.





Gammal söt liten bild från i maj/juni förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0